உங்கள் கேள்விகளை இங்கே பதிவு செய்யுங்கள்

From Blog.PKP.in

Friday, March 24, 2006

குமுதம் - விகடன் கவனிக்குமா?

Customer service-யே பெரிய மூலதனம்,By word of mouth-யே பெரிய மார்க்கெடிங் என்று இருக்கிற இந்த காலத்தில் கீழ் கண்ட எனக்கு வந்த ஈமெயில் மிகுந்த ஆச்சர்யத்தைஏற்ப்படுத்தியது.(முக்கியமாய் பொது ஜன தொடர்பு சாதனங்கள் like இணையம்,தொலைப்பேசிகள் வந்தபின்).

********************************************************************************

Hi KP,
I found your blog thru Dinamalar.com and you are doing good. Gr8 for way of telling. I had a problem with Indian Magazines office, can you publish if possible?

Do u have any experience calling India magazines office regarding change of address for Hard copy,
I subscribed kumudam and vikatan i'm trying to reach them by e mail and phone but my attempt was failed, they talking rubbish while over phone( um...sollu...yenna...appidiya...mm...vera number call pannu...) and for mails no reply or confirmation.
But i wont stop my effort to change of address still i'm trying over phone and e mails...Like Kajini mohomad.(Ippa than History work out aaguthu Just fun)the intrestin thing in Kumudam phone number what they published in Web site that is not in use.

I think I'm bored you, sorry for that.You can reach me at karthik_gg1@yahoo.com.
Thanks a lot for reading my blow blow..
*********************************************************************************
போட்டிகள் மிகுந்த உலகில் Word-of-Mouth: The World's Best-Known Marketing Secret
மிக முக்கியம் என நினைக்கிறேன்.

குமுதம்-விகடன் Customer service-யை கவனிக்குமா?.

நவீன தொழில்நுட்பங்களுக்கு ஈடுகொடுத்து அநேக சிரமங்களுக்கு மத்தியிலும் பள பள வென தமிழை இணையத்தில் சுட சுட படைக்கும் அவர்கள் முயற்சியை கட்டாயம் இந்நேரத்தில் பாராட்டியே தீரவேண்டும்.

வகை:தமிழ்நாடு


Email PostDownload this post as PDF

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

சமீபத்திய பின்னூட்டங்கள்